uw taal
votre langue
your language
NL | FR | ENG
menu

Overzicht van de concepten en de gebruikte instrumenten:

 

Concept

Instrument

Items

Originele bron

Waardoor zijn werknemers gemotiveerd om aan een professionaliseringsactiviteit deel te nemen? (Leermotivatie) Self regulation questionnaire 18 Ryan, R., & Connell, J. (1989)
Academic motivation Questionnaire   Vallerand, R., Pelletier, L., Blais, M., Brière, N., Senécal, C., & Vallières, E. (1992) 
Hoe sturen werknemers hun leerproces aan tijdens een professionaliseringsactiviteit? (Zelfregulatie) Motivated Strategies for LearningQuestionnaire 9 Pintrich, P., Smith, D., Garcia, T., & McKeachie, W. (1991)
Hebben werknemers aandacht voor transfer? (Transferstrategieën) Transfer strategies 4 Burke, L., & Baldwin, T. (1999)
Hoe denken werknemers over hun eigen leren en presteren tijdens een professionaliserings-activiteit? (Zelfeffectiviteit) Motivated Strategies for LearningQuestionnaire 8 Pintrich, P., Smith, D., Garcia, T., & McKeachie, W. (1991) 
Welke soort doelstellingen stellen werknemers zich bij het deelnemen aan professionaliserings-activiteiten?(Doeloriëntatie) Goal orientation 15 Elliott, E., & Dweck, C. (1988)
Work avoidance orientation Meece, J. L., Blumenfeld, P. C., & Hoyle, R. H. (1988)
Welke voorkeur hebben werknemers wanneer ze beslissingen nemen(Beslissingsstijl) Preference for Intuition and deliberation 18 Betsch, C., & Kunz, J. (2008)